رزرو آنلاین تور با کمک سایت 'های تور'
نوشته شده توسط : gheirati

'سایت های تور' با مجوز آژانس مسافرتی دامون گشت قرن سعی دارد تور های ارزان با رزرو سریع و آسان را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.های تور سامانه رزرو آنلاین تور با امکانات فوق العاده امکان رزرو سریع تور را فراهم کرده است.

چگونه وارد سایت "های تور" شویم ؟

گردشگران می توانند برای ورود به سایت های تور به آدرس hitour24.com مراجعه کنند. در ابتدای ورود صفحه ای ظاهر می شود که دارای قسمت های مختلفی است. در این قسمت به طور خلاصه به هریک از آن ها می پردازیم:

انتخاب تور

1: شما با ورود به این سایت صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد تا:

  • رزرو هتل: اگر هتلی را می خواهید رزرو کنید می توانید بر روی گزینه رزرو هتل کلیک کرده که به طور خودکار به صفحه رزرو هتل انتقال خواهید یافت.
  • رزرو تور: با انتخاب رزرو تور شما به راحتی به صفحه رزرو تور انتقال داده خواهید شد و می توانید برای رزرو تور مورد نظر خود تنها با چند کلیک ساده اقدام کنید.
  • خرید بلیط: همچنین اگر می خواهید بلیط هواپیما برای مقاصد مختلف برای خود رزرو کنید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید بلیط نسبت به آن اقدام کنید.

2: با کلیک بر روی گزینه رزرو تور این صفحه برای شما باز خواهد شد که می توانید مقصد و نوع تور خود را که به سه دسته تقسیم شده است، انتخاب کنید.

  • تور داخلی: تور هایی که مقصد آن ها تنها در داخل کشور می باشد، تور های داخلی و یا تور های ایرانگردی محسوب می شوند.
  • تور بومگردی: این نوع تور نوعی از تور های طبیعت گردی می باشد که گردشگران و مسافران به بازدید از یک منطقه خاص که پتانسیل طبیعت گردی و ویژگی های فرهنگی منحصر به فرد دیگری را داراست.
  • تور یکروزه: تور یکروزه به توری اشاره دارد که تنها 24 ساعت می باشد و از بامداد شروع و تا پایان شب ادامه دارد.

3: در این قسمت می توانید شهر مبدأ و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و همچنین تعداد نفرات را مشخص کنید.

4: تالار گفتگو

در تالار گفتگو نیز مشتریان می توانند به صورت مستقیم سوالات خود را با تیم پشتیبان رزرو در میان بگذرانند. این تیم نیز در کوتاه ترین زمان به آن ها پاسخ می دهند.

5: شماره تماس نیز به مسافران این امکان را می دهد که در صورتی که در زمان رزرو آنلاین دچار مشکل شوند، با تماس با پشتیبانی بتوانند مشکل خود را به راحتی حل کنند.

در این قسمت شما می توانید از بین شهر هایی همچون کیش، مشهد، شیراز، اصفهان، قم، قشم که تور گردشگری را ارائه داده اند، مقصد خود را انتخاب کنید. همچنین با کلیک بر روی گزینه های رزرو هتل و خرید بلیط در هر شهر نیز به طور خودکار به صفحه های مورد نظرآن شهر می روید.

 6: در این قسمت مسافر می تواند تور خود را بر اساس قیمت، نوع حمل و نقل، هتل، مدت زمان اقامت و ایرلاین رفت مورد نظر انتخاب کند.

7: این قسمت های تور تمام اطلاعاتی که توسط مسافر ثبت شده است را به همراه نام هتل، قیمت تور و همچنین نوع اتاق را به نمایش می گذارد. همچنین می توان با کلیک بر روی گزینه اطلاعات هتل، اطلاعاتی در خصوص هتل همچون ( امکانات، جاذبه های گردشگری، آدرس و...) بدست آورد.

خدمات سامانه تخصصی hihtour24

سامانه تخصصی های تور خدمات بسیار زیادی را برای گردشگران و مسافران ارائه داده است. برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از:

  • امکان رزرو تور به تمام نقاط ایران و جهان به صورت آنلاین و بدون واسطه امکان پذیر است...
  • با رزرو تور در های تور، از قیمت های باورنکردنی و تخفیف های ویژه مناسبتی لذت ببرید...
  • شما می توانید با رزرو تور از های تور از خدمات بی نظیر هتل ها و شهرهای مقصد به صورت پکیج بهره مند شوید...





:: برچسب‌ها: رزرو تور , رزرو هتل , خرید بلیط , سامانه تخصصی تور , رزرو آنلاین تور ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: